czwartek, 5 maja 2016

Pizza Papa Pedro z Biedronki [ TEST]

Follow my blog with Bloglovin




Czasem zdarza się, że kupuję mrożonki i zazwyczaj są to pizze, bo szybko i przede wszystkim tanio.  Najczęściej kupuję pizzę z lidla ( Toppo, pizza z pieczarkami). Moim zdaniem jak na pizzę mrożoną ze sklepu jest dobra. Wiadomo,że nie jest to pizza jaką jemy w pizzerii, ale wg. mnie to najlepsza pizza za 3 zł.

Chciałabym również zaznaczyć, że nie  uważam się za żadnego specjalistę ds. pizzy, ale myślę, że umiem powiedzieć czy pizza jest dobra czy  tylko udaje dobrą.

A teraz przejdę do omawiania pizzy Papa Pedro.  
           <Pamiętaj, że to moja opinia !>
Pizza ta jest wyjątkowo duża, masa netto to aż 425 g. , dla porównania pizze cienkie to masa ok 270 g (Toppa z Lidla).  Ja wybrałam pizzę z szynką, pieczarkami, cebulą i mozzarelą. Zalecany czas pieczenia to 14 minut. Na opakowaniu przeczytać można również „ chrupiący i puszysty spód”. Pizza została wyprodukowana dla Jeronimo Martins Polska S.A. przez Iglotex S A
Opakowanie pizzy na pewno zachęca do kupna. Jest duże, kolorowe. Człowiek ma taką myśl,że to nie może być niedobre, to musi być dobre !
Pizza po wyjęciu z kartonowego opakowania  zapakowana jest w folię,. Wyjmując pizze miałam myśl: jaka ona duża”,
Jeżeli kupuję pizzę mrożonę to mam w zwyczaju lekko je rozmrażać w mikrofali na około 1,5 minuty, wtedy mam pewność ,że pizza będzie rzeczywiście będzie gotowa po 14 minutach no i  nie będzie zmrożona w środku…


Oceny wyglądu  dokonuję dopiero po upieczeniu… i tu moje zachwyty nad tą pizzą trochę nikną…aż żałuję, że nie zrobiłam żadnego zdjęcia, żeby Wam pokazać.

Na opakowaniu od pizzy narysowana jest piękna pizza , a jakby inaczej …
Teraz bawię się w znajdź 10 różnic , no dobra trochę przesadzam, ale już  wyjaśniam.
na obrazku jest pizza , a na pizzy składniki : cebula ( pokrojona w piórka ), pieczarki (pokrojone w plasterki),szynka ( duże plasterki) sos, ser… a na mojej pizzy co jest ? 
Są pieczarki, ale nie pokrojone w plasterki tylko takie poszatkowane i to na pewno nie przypomina plastrów a cebula nie jest pocięta w piórka tylko jest poszatkowana!  szynka wygląda na  mizerną i na pewno nie przypomina tej z opakowania …jeżeli chodzi o sos i ser to jest okej. Plus za to, że pizza nie ma prześwitów.

Ciasto : chrupiące i puszyste, nie mam zastrzeżeń.

SZYNKA, czyli co to tak na prawdę jest ?
Jeżeli  chodzi o szynkę. To muszę napisać,że to ona przekreśla smak całej pizzy.  Ta szynka jest tak słaba, że nie powinno jest tu wogle być. Jedząc szynkę, która jest na pizzy mam wrażenie ,że jem szynkę słabej jakości  to smak najtańszej szynki !!! Szkoda ,że na opakowaniu pizzy nie ma informacji o tym ile tego mięsa wieprzowego jest w tej szynce ! … no szkoda, szkoda.. oczywiście zamieszczę wam zdjęcie ze składnikami z opakowania….

No, ale konsument widzi co bierze do koszyka i czemu narzeka ?






i nasuwa mi się pewna myśl:
Gdyby nie ta szynka to byłoby dobrze, a tak jest tylko  przeciętnie.

Ocena 5/10 ( przez szynkę)

++++++++++++++++++
Teraz w Lidlu jest promocja na pizzę z szynką i pieczarkami (Toppo) za 2 złote. Oczywiście kupiłam. Siedzi teraz w zamrażarce i czeka na odpowiednią chwilę aż ją wyjmę i zjem.  Zazwyczaj kupuję tylko z pieczarkami, ale ta promocja obejmowała tylko te z pieczarkami i szynką.
Spojrzałam na kartonowe pudełko a tam co? To ,że producentem pizzy jest kto? Iglotex SA. 
Mam pizzę z pieczarkami i szynką i spoglądam na składniki, a tam szynka- to mnie najbardziej ciekawi. Prześledziłam skład szynki z pizzy z lidla i dochodzę do wniosku, że jest to ta sama szynka.
Jedyna różnica to to ,że do szynki  w pizzy Toppo użyto azotyn sodu ( substancja konserwująca) a do szynki  Papa pedro użyto soli peklującej. 

******

ale co ciekawsze na pudełku  pizzy Toppo (Lidl)  jest obrazek szynki. Moim skromnym zdaniem to nie jest tania szynka. Czy tą szynkę  użyto do tej pizzy ? Czy szynka ma coś wspólnego z  pizzą, która "siedzi "teraz w zamrażarce? 


szynka na kartonowym opakowaniu z pizzy Toppo (Lidl)


opakowanie pizzy Toppo (lidl)






2 komentarze:

  1. Jedyna pizza z Biedronki jest jadalna i jest to właśnie pizza PapaPedro z pieczarkami(bez żadnej szynki!).Jadłam różne pizze z róznych marketów i ta jedyna da się zjeść,bo nawet DrOetker do niej się nie umywa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej z pieczarkami jeszcze nie jadłam...tak na prawdę ciężko jest kupić dobrą pizzę mrożoną.

      Usuń