sobota, 28 maja 2016

Olejek rycynowy na paznokcie. Efekty działania (TEST)


Hej wszystkim. Dzisiaj wpis o olejku rycynowym a konkretnie o efektach jakie dał na moich paznokciach. Moim zdaniem to cudo zasługuje na to, żeby o nim pisać i mówić. Poniżej zobaczycie efekty przed i po. Zachęcam do dalszej lektury. 

olejek rycynowy

olejek rycynowy

Paznokcie po 1,5 miesięcznej kuracji olejkiem rycynowym

Moje paznokcie były w fatalnym stanie,  łamały się i  rozdwajały (z jednej strony mam taką naturę paznokci, że nie są mocne i twarde..... a może przyczyna leży gdzie indziej? Np. detergenty do zmywania naczyń, lakierowanie paznokci? , używanie zmywacza z acetonem? używanie pilnika metalowego, rzadkie stosowanie kremu nawilżającego? . . . .
Już następnego dnia olejek rycynowy był w moim posiadaniu. Wyczytałam gdzieś, że lepiej  jest stosować podgrzany olejek, prawdopodobnie daje lepsze efekty....ja nie bawiłam się w podgrzewania , po prostu czasem stawiałam go na ciepły grzejnik ( zrobiłam tak kilka razy, a później odpuściłam sobie tą czynność).  

 Dodatkowo 
* wyeliminowałam pilnik metalowy ( kupiłam szklany),używam trzy stopniowej polerki oraz  kremuje ręce min. 3 razy dziennie



Jesteście ciekawi efektów jakie daje olejek rycynowy? Czytajcie dalej ……


olejek rycynowy na paznokcie


Przemyślenia po przetestowaniu olejku rycynowego
Przede wszystkim podczas trwania testu nie rozdwoił się ani nie złamał się ŻADEN paznokieć, choć uwierzcie było bardzo dużo okazji, aby tak się mogło stać.  (((CUD)). Po drugie moje paznokcie nie są kruche , wzmocniły się, są grubsze co widać gołym okiem ! Po trzecie paznokcie są bielsze. Jego wadą jest to, że przesusza, ale można mu to wybaczyć. Miałam już nie jedną  okazję malować paznokcie lakierem i użyć zmywacz . Paznokcie dalej są w bardzo dobrym stanie:  żaden się nie połamał, są na prawdę mocne. Jeszcze nigdy nie miałam tak mocnych paznokci.
Ocena : 9,5/ 10

Czy paznokcie szybciej rosną ?  Nie zauważyłam,aby rosły szybciej. Podczas trwania testu  byłam systematyczna ! olejek wcierałam każdego dnia !

Cena olejku rycynowego  to ok.  2,50 zł/ 30g

P.s.
W 2019 odkryłam bardzo skuteczną odżywkę do paznokci o identycznym działaniu z tą różnicą, że nie jest tłusta post z 2020 >>>>tutaj klikaj
zapraszam was na inne testy produktów : lakieru rimmel 60 seconds czy szminki matowej One Million Dolar Lips Wibo


2 komentarze:

  1. Olej rycynowy na paznokcie doskonale je uelastycznia. Właśnie dlatego się one nie łamały. Nadaje również zdrowego połysku i chroni przed infekcjami. Z pewnością nie powoduje ich szybkiego wzrostu, ale warto go stosować. Olej rycynowy jak piszesz kosztuje grosze i można go stosować bardzo łatwo. Ciekawy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też stosuję olejek rycynowy na paznokcie, dzięki niemu nie łamią ani nie rozdwajają mi się tak często. zmiękcza moje skórki wokół paznokci, a nawet czasem używam go zamiast kremu do rąk :)

    OdpowiedzUsuń